آموزش استفاده از غربالگر بازار متاکوانت

غربالگر بازار دستیار هوشمند متاکوانت
غربالگر بازار دستیار هوشمند متاکوانت

در این بخش از آموزش، به بررسی غربالگر بازار می‌پردازیم. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که جفت ارزهایی را که در استراتژی انتخابی شما هشدار خرید یا فروش برایشان صادر شده است، مشاهده کنید.

غربالگر بازار دستیار هوشمند متاکوانت

نحوه استفاده از غربالگر بازار

در سمت راست صفحه، بخش انتخاب استراتژی قرار دارد. با استفاده از این بخش می‌توانید الگوی خود را از لیست کشویی اندیکاتور انتخاب کرده و سپس هشدار مد نظر را از لیست بازشونده هشدارها تعیین کنید.

تنظیمات فیلترها

فیلتر بعدی مربوط به دوره زمانی است. شما می‌توانید تایم فریم مورد نظر را روی استراتژی‌تان اعمال کنید تا فقط هشدارهای مربوط به آن تایم فریم نمایش داده شود. به عنوان مثال، اگر فقط هشدارهایی که در تایم فریم 15 دقیقه رخ داده‌اند را می‌خواهید، می‌توانید این تنظیم را انجام دهید.

اگر تمایل دارید هشدار انتخابی خود را برای یک جفت ارز خاص بررسی کنید، می‌توانید نام آن جفت ارز را از لیست کشویی نماد معاملاتی انتخاب کنید.

با کلیک بر روی گزینه نمایش، سامانه در سریع‌ترین زمان ممکن، تمامی هشدارهایی که برای این استراتژی اتفاق افتاده است را لیست می‌کند.

از مهمترین ستون‌های موجود در این صفحه، ستون زمان تشخیص هشدار است که زمان وقوع هر هشدار را نمایش می‌دهد. همچنین، برای مشاهده هشدارها روی چارت، می‌توانید بر روی گزینه مشاهده نمودار کلیک کنید تا نمودار جفت ارز باز شود و بتوانید بررسی بیشتری انجام دهید.

دستیار هوشمند معامله گری متاکوانت
تحلیل تکنیکال با هوش مصنوعی برای مارکت فارکس و ارزدیجیتال
ثبت نام

با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی و سرعت بالا، تحلیل‌های دقیقی از جفت ارزهای مختلف داشته باشید و تصمیمات معاملاتی بهتری اتخاذ کنید.

ترتیبی که متاکوانت برای خواندن مطالب سری آموزش مفاهیم پایه بازارهای مالی و ترید به شما پیشنهاد می‌کند: